Fri fragt på alle køb over 399 kr. leveret hjemme eller til pakkeshop

Handelsbetingelser

Kontakt

Familiengrøn.dk
Ordruphøjvej 42
2920 Charlottenlund
Tlf.: +45 30294232
Mail: hej@familiengron.dk

Ejerforhold:

Familiengrøn.dk ejes af by Gargas, CVR 36669055.

Priser

Alle priser er i danske kroner og incl. 25% moms. Der tages forbehold for trykfejl, kurs- og prisændringer samt tekniske fejl. 

Betaling

Vi tager imod MobilePay, Dankort, Visa/Dankort, Visa og Mastercard. 

Betaling håndteres af QuickPay. Alle transaktioner er sikre og krypterede.

Der lægges ikke gebyr på betalingerne og betalingen trækkes først, når dine varer er pakket og afsendt fra vores lager.

Levering & fragt

Bestillinger pakkes og indleveres til forsendelse inden for 24 timer efter modtagelse. 

Du modtager en e-mail, når dine varer er afsendt eller klar til afhentning. Hvis du har valgt "Afhentning", kan du hente varerne på ovenstående adresse efter nærmere aftale.

Vi sender med GLS*** og DAO. Forsendelsesmetode vælges ifm. tjek ud. Ved forsendelse med DAO skal du være opmærksom på følgende: 

DAO hænger pakken direkte på din hoveddør eller lægger den i din postkasse og sender dig herefter en SMS om, at din pakke nu er leveret. 

Hvis DAO Hjemmelevering ikke er en mulighed – fx hvis din opgang er låst, eller buddet finder det uforsvarligt at hænge pakken på døren – leveres pakken i en DAO Pakkeshop i nærheden. 

Hvis pakken overstiger DAOs krav til størrelse og vægt, vil vi kontakte dig for.at aftale nærmere om en alternativ forsendelsesmetode. 

Fragtpriser starter ved 39 kr. Ved ordrer på mere end 399 kr. er fragt til pakkeshop og DAO hjemmelevering gratis. 

*** I perioden 2/7-6/7 sender vi kun med DAO ***

Reklamation

Købeloven giver dig to års ret til reklamation, og dækker alle fejl, der var til stede, eller hvor årsagen til fejlen var til stede, da du fik varen leveret.

Ved reklamation kan du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb, skal du senest 14 dage efter du har modtaget varen give os besked via mail til hej@familiengron.dk. Du kan ikke fortryde et køb ved kun at nægte at afhente eller modtage varen, når den kommer.

Transporten for returneringen skal du selv betale. Husk at udfylde og vedlægge den fortrydelsesblanket, som findes og kan printes her. Varen skal være i original emballage og må ikke være brugt. Hvis du kun fortryder en del af dit køb, refunderes den del af købet, du returnerer i henhold til ovenstående betingelser. 

Nyhedsbrev

Udsendes 1-2 gange om måneden. Tilmelding er gratis og uden binding. Afmelding sker ved klik på linket "Afmeld nyhedsbrev", der findes i bunden af hvert nyhedsbrev.